~WaRnA-WaRnA KeHiDuPaN~

By: riena yusuf

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Friday, 2-Jan-2009 02:48 Email | Share | | Bookmark
::kenduri asri ::

:: pengantin & friends ::
:: the guys ::
:: me and him ::
setelah sekian lama tak update.
teringin nak bubuh gambar ni.

1/1/09 - selamat pengantin baru utk Mr presiden , En Mohd Asri dan isteri.
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.
amin.







Monday, 15-Sep-2008 06:42 Email | Share | | Bookmark
lamanyaa tak update!

ok2..saya tau saya salah sbb lama tak update.

sbbnya saya tumpu kat blogspot saya sj.

kat situ pun bleh upload pic jgk.

maafla ye!


Monday, 7-Jul-2008 08:13 Email | Share | | Bookmark
:: Reunite X-Irshadian ::

malasnyaaaaaa nak buh gambaqqq...apa kata kalau kalian lompat je ke page wani..sbb dia dah update!!!

http://cekelatpro.fotopages.com/?entry=1604551&page=0[u]

copy,paste dan tgk ya!!!


Monday, 9-Jun-2008 06:47 Email | Share | | Bookmark
kenduri @ Kota Bharu

mak sedara yg berusia 96 thn..
sorg lg mak sedara berusia 100+
dpn umah MB kelate,TG Nik Aziz
View all 5 photos...
Blk dr terengganu,amik kesempatan utk bwk abg ziarah sedara mara kat kelate.kebetulan hari ahad ada kenduri sepupu. kalau ikut budaya org kelate,kalau kita bwk menantu baru gi ziarah,mesti ada hadiah dr tuan umah,biasanya kain pelikat utk menantu lelaki dan kain batik utk menantu perempuan. so abg aleh berjaya mengumpul 19 helai pelikat,2 helai kain batik,2 sejadah,1 selimut,1 frame pistol besaq dan 1 selimut.penuhlaaa bonet keta dia..

masa hari kenduri tu,ma buat seprise kat menantu dia..masa pengantin sampai,dan dok di pelamin,ma panggil menantu bongsunya utk bacakan doa selamat utk pengantin..uwaa! aku yg tlg suspen bg pihak abg aleh,tp alhamdulillah..abg aleh berjaya sempurnakannya... cayalah!

Ma yg comel!!


Pengantin 2 minggu


abg aleh baca doa







Monday, 9-Jun-2008 06:03 Email | Share | | Bookmark
:: Honeymoon @ Perhentian ::

on da way..
sampai2 je terus terjun tiruk.
pukul 4,mau tak panas..
View all 18 photos...
Ke Pulau Perhentian,Terengganu :
bertolak dr penang jam 8.30 am (selasa),sampai kuala besut 2.45 pm.
park kereta utk 3 hari = rm7 per day = rm21
naik bot dr jeti kuala besut = rm140 (2 org,pergi blk)
chalet cocohut = rm320 (2 nites) / breakfast
mkn sendiri. mahal . biasalaa kalau dok pulau. tomyam = rm8,teh ais = rm3.

bertolak blk ke Kota Bharu :
Khamis (bot 8am) - sampai kg gertak kechupu 10.15am

tp mmg best kat sana..lautnya cantikkkkkk!!!!!!!

tgh bagus punya dok mandi2 kat laut yg sgt jernih itu, dpt sms dr kakak dan ma,bgtau harga minyak naik..huh,terus hilang mood honeymoon..kitorang termenung di tepi pantai berjam2...















[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net